LUKE 20 HOS SCRAPPEGARASJEN

Nå nærmer det seg jul med stormskritt og er en litt sent ute med smågaver, kan du kanskje få en liten idè fra meg idag. Jeg har pyntet en boks idag som det har vært sjokoladepulver i.. 
Jeg samler og samler på alle slags bokser - en vet jo aldri hva en kan få bruk for ;)
Som til jul for eksempel, med litt godis oppi..
Dette er mitt siste bidrag i år til adventskalenderen hos Scrappegarasjen.


Eska er kledd med juleark fra Papirdesign og det nydeligste stempelet er stemplet og embosset med hvitt på sort bazill. Stempelet er fra MYA SCRAP og er et av de fineste jeg har sett noen gang! 



Oppå lokket har jeg brukt denne kule diesen fra Kortoggodt og den er stanset ut i mosegummi gull.
Det samme er rammediesen fra Papirdesign - en favoritt!



Litt småpynt som pyntebær fra Kortoggodt og litt snøeffekt er dæsja på her og der.


Furukvistene er en punch som de ikke har hos Scrappegarasjen, men du finner en kjempefin HER 


Da er det bare å fylle med det en har lyst til..

DET ER IKKE PAKKER OG MAT SOM ER BEST,
DET ER IKKE GLØGGEN SOM VARMER MEST.

MEN EN TING MAN IKKE KAN TA I,
ER TANKEN PÅ DEM MAN ER GLAD I.


GOD JUL OG KLEM,

  1. Godt Nyttår Synnøve <3 Helt enig med deg, andre sosiale medier kan ikke erstatte de koslige bloggene.... Skjerpings jenter (og noen gutter også kanskje)!!!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives